Artykuł prasowy

(c) Telewizja Puls
  • Tekst sformatowany
  • Tekst bez formatowania

Kampania społeczna #ZnamTeNumery - event w Kinie Muranów

W warszawskim kinie Muranów odbyło się wyjątkowe spotkanie z udziałem aktorów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, prezesa Telewizji Puls Dariusza Dąbskiego, prezes Fundacji Telewizji Puls „Pod Dębem” Erin Dąbskiej, nadinspektora Romana Kustera - I Zastępcy Komendanta Głównego Policji, oraz szefostwa Komendy Głównej Policji, Komendy Stołecznej Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, środowiska funkcjonariuszy polskiej Policji oraz seniorów. 

Data spotkania była nieprzypadkowa, bo właśnie 21 stycznia obchodzony jest w Polsce Dzień Babci, a dzień później Dzień Dziadka, a to właśnie troska o bezpieczeństwo seniorów przyświeca akcji #ZnamTeNumery, którą zainicjowały Telewizja Puls, Komenda Główna Policji, Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem”, przy wsparciu aktorów z „Lombardu”. Podczas spotkania została także przedstawiona nowa ambasadorka kampanii – prezenterka telewizyjna, znana z mediów propagatorka zdrowego stylu życia - Kinga Zawodnik.

Kampania #ZnamTeNumery została zainicjowana w październiku 2023 i ma na celu edukację osób starszych i ich bliskich oraz zwrócenie uwagi na grożące im niebezpieczeństwa. Promują ją aktorzy z „Lombardu”: Henryk Gołębiewski, Małgorzata Szeptycka, Dominik Dąbrowski, a w tym roku dołączyła do grona ambasadorów również Kinga Zawodnik, osobowość internetowa. Artyści udostępnili swój wizerunek w szczytnym celu, by w mediach ostrzegać seniorów przed zagrożeniami związanymi z wyłudzeniami danych osobowych czy oszczędności. 
Na potrzeby akcji powstała dedykowana strona https://znamtenumery.pl/ na której znajdują się m.in. materiały edukacyjne i instruktażowe, jak uniknąć oszustwa. 
 

Pierwsze efekty kampanii: 

- przekaz kampanii (od połowy XI do końca XII 2024 - akcja „Emerytura na maxa”) dotarł do ponad 20 000 000 Polaków!

-  spadek przestępczości związany z obszarem kampanii spadł rok do roku (2023 vs. 2024) o 5% - co pokazują policyjne statystyki; 

- Seniorzy stali się uważniejsi i są coraz bardziej świadomi metody „na wnuczka, bankiera czy policjanta” – w 2021 ofiarą tych przestępstw w prawie 100% byli Seniorzy, a w 2024 ich odsetek spadł do 78%; 

 

 

Kontakt dla mediów: Agnieszka Winiarska, awiniarska@pulstv.pl

Kampania społeczna #ZnamTeNumery - event w Kinie Muranów 

W warszawskim kinie Muranów odbyło się wyjątkowe spotkanie z udziałem aktorów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, prezesa Telewizji Puls Dariusza Dąbskiego, prezes Fundacji Telewizji Puls „Pod Dębem” Erin Dąbskiej, nadinspektora Romana Kustera - I Zastępcy Komendanta Głównego Policji, oraz szefostwa Komendy Głównej Policji, Komendy Stołecznej Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, środowiska funkcjonariuszy polskiej Policji oraz seniorów. 

Data spotkania była nieprzypadkowa, bo właśnie 21 stycznia obchodzony jest w Polsce Dzień Babci, a dzień później Dzień Dziadka, a to właśnie troska o bezpieczeństwo seniorów przyświeca akcji #ZnamTeNumery, którą zainicjowały Telewizja Puls, Komenda Główna Policji, Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem”, przy wsparciu aktorów z „Lombardu”. Podczas spotkania została także przedstawiona nowa ambasadorka kampanii – prezenterka telewizyjna, znana z mediów propagatorka zdrowego stylu życia - Kinga Zawodnik.

Kampania #ZnamTeNumery została zainicjowana w październiku 2023 i ma na celu edukację osób starszych i ich bliskich oraz zwrócenie uwagi na grożące im niebezpieczeństwa. Promują ją aktorzy z „Lombardu”: Henryk Gołębiewski, Małgorzata Szeptycka, Dominik Dąbrowski, a w tym roku dołączyła do grona ambasadorów również Kinga Zawodnik, osobowość internetowa. Artyści udostępnili swój wizerunek w szczytnym celu, by w mediach ostrzegać seniorów przed zagrożeniami związanymi z wyłudzeniami danych osobowych czy oszczędności. 
Na potrzeby akcji powstała dedykowana strona https://znamtenumery.pl/ na której znajdują się m.in. materiały edukacyjne i instruktażowe, jak uniknąć oszustwa. 
 

Pierwsze efekty kampanii: 

- przekaz kampanii (od połowy XI do końca XII 2024 - akcja „Emerytura na maxa”) dotarł do ponad 20 000 000 Polaków!

-  spadek przestępczości związany z obszarem kampanii spadł rok do roku (2023 vs. 2024) o 5% - co pokazują policyjne statystyki; 

- Seniorzy stali się uważniejsi i są coraz bardziej świadomi metody „na wnuczka, bankiera czy policjanta” – w 2021 ofiarą tych przestępstw w prawie 100% byli Seniorzy, a w 2024 ich odsetek spadł do 78%; 

 

 
Skopiuj do schowka