Artykuł prasowy

(c) Telewizja Puls
  • Tekst sformatowany
  • Tekst bez formatowania

PULS KIDS PATRONEM MEDIALNYM 8. NARODOWEGO KONGRESU ŻYWIENIOWEGO

W czwartek 19 września odbędzie się 8. Narodowy Kongres Żywieniowy, poświęcony działaniom instytucjonalnym w trosce o zdrowie dzieci i młodzieży. Marka Puls Kids – a jednocześnie wielogodzinne pasmo z animacjami na kanale Puls 2, lider wśród widzów dziecięcych – objęło wydarzenie patronatem medialnym.

 

Dzieci w Polsce należą do najszybciej tyjących w Europie, niepokoją również problemy niedoborów żywieniowych, które zwiększają ryzyko rozwoju chorób przewlekłych wśród dzieci i młodzieży. Obserwuje się także niedostateczną aktywność fizyczną wśród tej subpopulacji, co przyczynia się do pogarszania ich kondycji zdrowotnej. O tym, jak poprawić wskaźniki zdrowotne dzieci i młodzieży i jak instytucje mogą łączyć siły, aby wypracować konkretne rozwiązania, dowiemy się już 19 września podczas 8. Narodowego Kongresu Żywieniowego. W działania zaangażowało się Puls Kids – absolutny lider oglądalności wśród dzieci – które objęło patronatem medialnym to ważne wydarzenie. 

- Telewizja Puls nie tylko dostarcza swoim najmłodszym widzom najlepszą rozrywkę, ale również dba o ich rozwój, zdrowie i edukację. Od 4 lat Brand Hero Pulsu Kids – Jeżyk – uczy dzieci w serii animowanych scenek na antenie kanału Puls 2, jak dbać o higienę czy bezpieczeństwo. Wydaliśmy na licencji książeczki edukacyjne; takie treści stanowią też podstawę naszego serialu „Jeżyk i Przyjaciele”. Mamy nadzieję, że patronat medialny Pulsu Kids nad 8. Narodowym Kongresem Żywieniowym wzmocni przekaz tej ważnej inicjatywy, a uwielbiany przez dzieci Jeżyk Puls Kids przekona je do zdrowego trybu życia. Cieszymy się na współpracę z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowiek Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, tym bardziej, że w planach mamy kolejne wspólne inicjatywy. - powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls. 

- Patronat medialny Puls Kids nad 8. Narodowym Kongresem Żywieniowym oferuje różne działania wspierające przekaz medialny dyskusji i prezentacji, w czasie trwania Kongresu, szerokiemu gronu odbiorców zarówno telewizji jak i mediów społecznościowych. Obiecujące są też prowadzone przez nas rozmowy dotyczące wspierania przez Telewizję Puls, a zwłaszcza przez Puls Kids, różnych działań planowanych do realizacji w ramach prowadzonego pod moim kierunkiem projektu „Junior-Edu-Żywienie”.powiedziała Profesor Krystyna Gutkowska, Przewodnicząca Komitetu Naukowego Kongresu - Oprócz działań legislacyjnych, ważne są działania bezpośrednie, czyli edukacja żywieniowa dzieci, uwzględniająca odpowiednie metody dydaktyczne, jak m.in. warsztaty kulinarne. Ważna jest także edukacja żywieniowa dorosłych, aby środowisko, w którym funkcjonują dzieci i młodzież, w jak największym stopniu sprzyjało prozdrowotnym zachowaniom. Duże nadzieje pokładać można we wprowadzeniu od nowego roku szkolnego tj. w 2025 roku przedmiotu „edukacja zdrowotna”. Nasz Instytut przygotowuje się do tego celu dzięki dofinansowaniu przez MNiSzW drugiej edycji zadania „Junior-Edu-Żywienie” JEŻ-Bis. 

Organizatorzy Kongresu: 

  • Instytut Nauk o Żywieniu Człowieka Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego;
  • Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny - Państwowy Instytut Badawczy; 

Więcej informacji oraz transmisja online z wydarzenia na: https://partnerstwosggw.pl/

 

Puls Kids

Puls Kids to wyjątkowe, przyjazne miejsce dla dzieci, które znajdą tu najlepszą, bezpieczną rozrywkę. O jakości oferty programowej świadczą wyselekcjonowane animacje od wiodących producentów, m.in. : „Smerfy”, „Psi Patrol”, „Dora poznaje świat”, „Świnka Peppa”, „Bing” i wiele innych wspaniałych tytułów. Przewodnikiem po świecie Puls Kids jest animowany Jeżyk, którego można spotkać na antenie w serii zabawnych scenek oraz w serialu produkcji własnej pt. „Jeżyk i Przyjaciele”, a także poza anteną – w sklepach dostępne są m.in. oferta wydawnicza, gry i puzzle z Jeżykiem oraz maskotka. Od premiery Puls Kids, w czasie jego trwania, kanał Puls 2 jest absolutnym liderem w grupie dziecięcej.

 Od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00 oraz w sobotnie wieczory. Tylko na Puls 2. 

Więcej na: https://pulskids.pl/ 

 

Kontakt dla mediów: Agnieszka Winiarska, awiniarska@pulstv.pl

PULS KIDS PATRONEM MEDIALNYM 8. NARODOWEGO KONGRESU ŻYWIENIOWEGO

W czwartek 19 września odbędzie się 8. Narodowy Kongres Żywieniowy, poświęcony działaniom instytucjonalnym w trosce o zdrowie dzieci i młodzieży. Marka Puls Kids – a jednocześnie wielogodzinne pasmo z animacjami na kanale Puls 2, lider wśród widzów dziecięcych – objęło wydarzenie patronatem medialnym.

 

Dzieci w Polsce należą do najszybciej tyjących w Europie, niepokoją również problemy niedoborów żywieniowych, które zwiększają ryzyko rozwoju chorób przewlekłych wśród dzieci i młodzieży. Obserwuje się także niedostateczną aktywność fizyczną wśród tej subpopulacji, co przyczynia się do pogarszania ich kondycji zdrowotnej. O tym, jak poprawić wskaźniki zdrowotne dzieci i młodzieży i jak instytucje mogą łączyć siły, aby wypracować konkretne rozwiązania, dowiemy się już 19 września podczas 8. Narodowego Kongresu Żywieniowego. W działania zaangażowało się Puls Kids – absolutny lider oglądalności wśród dzieci – które objęło patronatem medialnym to ważne wydarzenie. 

- Telewizja Puls nie tylko dostarcza swoim najmłodszym widzom najlepszą rozrywkę, ale również dba o ich rozwój, zdrowie i edukację. Od 4 lat Brand Hero Pulsu Kids – Jeżyk – uczy dzieci w serii animowanych scenek na antenie kanału Puls 2, jak dbać o higienę czy bezpieczeństwo. Wydaliśmy na licencji książeczki edukacyjne; takie treści stanowią też podstawę naszego serialu „Jeżyk i Przyjaciele”. Mamy nadzieję, że patronat medialny Pulsu Kids nad 8. Narodowym Kongresem Żywieniowym wzmocni przekaz tej ważnej inicjatywy, a uwielbiany przez dzieci Jeżyk Puls Kids przekona je do zdrowego trybu życia. Cieszymy się na współpracę z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowiek Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, tym bardziej, że w planach mamy kolejne wspólne inicjatywy. - powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls. 

- Patronat medialny Puls Kids nad 8. Narodowym Kongresem Żywieniowym oferuje różne działania wspierające przekaz medialny dyskusji i prezentacji, w czasie trwania Kongresu, szerokiemu gronu odbiorców zarówno telewizji jak i mediów społecznościowych. Obiecujące są też prowadzone przez nas rozmowy dotyczące wspierania przez Telewizję Puls, a zwłaszcza przez Puls Kids, różnych działań planowanych do realizacji w ramach prowadzonego pod moim kierunkiem projektu „Junior-Edu-Żywienie”. – powiedziała Profesor Krystyna Gutkowska, Przewodnicząca Komitetu Naukowego Kongresu - Oprócz działań legislacyjnych, ważne są działania bezpośrednie, czyli edukacja żywieniowa dzieci, uwzględniająca odpowiednie metody dydaktyczne, jak m.in. warsztaty kulinarne. Ważna jest także edukacja żywieniowa dorosłych, aby środowisko, w którym funkcjonują dzieci i młodzież, w jak największym stopniu sprzyjało prozdrowotnym zachowaniom. Duże nadzieje pokładać można we wprowadzeniu od nowego roku szkolnego tj. w 2025 roku przedmiotu „edukacja zdrowotna”. Nasz Instytut przygotowuje się do tego celu dzięki dofinansowaniu przez MNiSzW drugiej edycji zadania „Junior-Edu-Żywienie” JEŻ-Bis. 

Organizatorzy Kongresu: 

Instytut Nauk o Żywieniu Człowieka Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego;

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny - Państwowy Instytut Badawczy; 

Więcej informacji oraz transmisja online z wydarzenia na: https://partnerstwosggw.pl/

 

Puls Kids

Puls Kids to wyjątkowe, przyjazne miejsce dla dzieci, które znajdą tu najlepszą, bezpieczną rozrywkę. O jakości oferty programowej świadczą wyselekcjonowane animacje od wiodących producentów, m.in. : „Smerfy”, „Psi Patrol”, „Dora poznaje świat”, „Świnka Peppa”, „Bing” i wiele innych wspaniałych tytułów. Przewodnikiem po świecie Puls Kids jest animowany Jeżyk, którego można spotkać na antenie w serii zabawnych scenek oraz w serialu produkcji własnej pt. „Jeżyk i Przyjaciele”, a także poza anteną – w sklepach dostępne są m.in. oferta wydawnicza, gry i puzzle z Jeżykiem oraz maskotka. Od premiery Puls Kids, w czasie jego trwania, kanał Puls 2 jest absolutnym liderem w grupie dziecięcej.

 Od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00 oraz w sobotnie wieczory. Tylko na Puls 2. 

Więcej na: https://pulskids.pl/ 

 
Skopiuj do schowka